2010. január 7., csütörtök

Borki születés Mama szemmel

Eljött a nagy nap.... hajnali 1-től kb. 4-ig egyre csak erősödtek a fájások. Minden fájás után -amikor már 7 percenként, majd 5 percenként jöttek- elmondtam magamban, hogy na még egy és szólok Zsombornak... addig-addig mondogattam, míg elkezdtek ritkulni :D
Zsombor 7-kor kelt, elmondtam neki, hogy mi a helyzet. Tanakodtunk kicsit, hogy most akkor induljuk-e vagy sem, de úgy döntöttünk, hogy 11-re ígyis-úgyis be kell mennünk vizsgálatra, szóval várunk. Zsombor reggelizett, én már csak egy csomag jó reggelt kekszet mertem enni, ami nagy hiba volt, mert délután már majdnem éhen vesztem...
11-re bementünk a kórházba, megcsinálták az újabb nst-t, ügyeletes doki meg akarta csinálni az amnioszkópiát, de helyette azt mondta, hogy nem csinál ő már semmit, mert szülünk.
Még mindig olyan álomszerű, ahogy kimentünk Adriennel (a szülésznővel) Zsomborhoz és mondtam neki, hogy felhozhatja a táskákat a kocsiból.

Bori 2009. szeptember 27-én született meg 16 óra 33 perckor, 3910 grammal és 55 centivel.

Ezt a bejegyzést 2010. február 21-én, reggel írom, tehát már közel 5 hónapos Bori, de még mindig nem fogtuk fel igazán ezt a csodát, hogy van egy lányunk. Talán 100 százalékosan soha nem is fogjuk majd fel :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése