2010. május 28., péntek

Péntek + májusi videók + néhány kép

Ma Julcsiéknál voltunk és rendeltünk pizzát. Mivel Bori úgy megy már mint a rakéta, így leültem hozzá a földre és ott ettem. Persze rögtön odamászott hozzám és próbálta elcsórni a tálcáról a pizzát. Volt a tetején brokkoli, abból levettem egy darabot és odanyújtottam... elkezdte szopizni :D Utána pici falatokban megette. Szeretett volna hozzá enni sonkát is, de azt már nem engedtem.

Kapott már brokkolit, de akkor nem kért belőle... ezentúl nem almát fogok pürésíteni, hanem pizzát fogok sütni neki :D

Főztem neki hétvégén brokkolit, és megette pizza nélkül is :)

31-én csináltam zabpelyhet sárgadinnyével, hatalmas mennyiséget evett belőle :D 50 grammot.


Néhány májusi videó:
Vidám olvasás:


Lufizás:


Játék a zoknis fiókkal:


Ébredés:


Forgó tépés és kamuköhögés a pelenkázón:



Olvasás:



És még néhány lemaradt májusi kép:









Mindig segít takarítani :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése