2010. november 25., csütörtök

Új fog, buli, borzalmas éjszaka

Julcsiéknál voltunk, ott vettem észre, hogy a bal felső kettes fogacska áttört, érezni már a hegyét :)
Szokás szerint szuper volt Julcsiéknál, és hosszú idő után először sikerült úgy összehozni a talit a csajokkal, hogy mindenki el tudott jönni :) Még Noni is eljött a pici Jankával :)
Lili -aki már 9 hónapos nagylány - szokás szerint nagyon szeretett volna játszani Borkival, nagyon szerette volna megölelgetni, megszeretgetni, Borki pedig szokás szerint sírt és panaszkodott emiatt :D:D:D De azért az este végére béke lett és még táncoltak is kicsit együtt... vagy inkább szinte egymás mellett, de azért jól elkülönülve :D
Nagyon tetszett neki Lili hintája


Már majdnem 8 óra volt, mire hazaértünk... a fürdetés is a szokásos módon zajlott, mi mondogattuk, hogy minden rendben van, Borki pedig fehéredő kezekkel szorította a kád oldalát és ordított és remegett... de egy fokkal jobb volt, mint eddig... egy pillanatra még el is engedte a kádat, amikor nyújtottunk felé egy labdát... remélem hamarosan újra a régi lesz és ismét szeretni fogja a fürdést...

Az éjszakánk borzalmas volt, 1-ig 5-ször keltem hozzá, és utána is még kétszer bent voltam nála, vagy háromszor? Már nem is tudom... Nagyjából nulla percet aludtam, fél4-kor pedig végképp feladtam a küzdelmet és átmentem a kupiszobába vasalni. De legalább ezzel is készen vagyok :)
Fogalmam sincs, hogy miért kelt fel ennyiszer, sok foga jön még, de fog miatt nem szokott ilyen rosszul aludni. Remélem nem lesz beteg, mert szörcsög, de ez akár a fogak miatt is lehet.... na majd ha teljesen felébred akkor kiderül...

4 megjegyzés:

  1. Biztos csak átment hozzátok egy-két ébredés tőlünk, mert nálunk csak három volt most :) ne legyen beteg Bori! Drukkolok!

    VálaszTörlés
  2. mielőbbi teljes gyógyulást! Millió gyógymanó, felszerelve gyógypuszikkal úton van hozzátok!

    VálaszTörlés
  3. Móki, együttérzek veled, most nálunk is rettentő sok ébredés volt, hogy az egyik leányzó ébresztett, hol a másik. Drukkolok, hogy mielőbb elmúljon ez a rossz időszak, és hogy ne legyen beteg Borki! :)

    VálaszTörlés