2011. augusztus 17., szerda

Állatkertben jártunk :)

Lucus a múlt hetet Anyuéknál töltötte és mivel korábban már mondta, hogy menjünk állatkertbe, így elmentünk együtt :)

Bori szokás szerint még aludt, amikor bementem hozzá (állatkertbe menős napokon mindig ez van)

Persze ahogy megemlítettem, hogy megyünk állatokat nézni, már fel is pattant és ügyesen, gyorsan készülődött :) Átszaladtunk Anyuékhoz, és onnan mentünk együtt. Egy dolgot rontottunk el: megbeszéltük, hogy nem viszünk semmi ennivalót, majd ott megoldjuk, most nem cipelünk. Bori a fél napot azzal töltötte, hogy a másoknál látott almát leste sóvárogva és kiabálta, hogy nyam-nyam... nagy tanulság ez, alma mindig legyen az embernél!!!!





Borkinak nagyon tetszett a kaffer szarvasvarjú (tiszta apukája :D odavan a madarakért és halakért :D)




Elszántan és bátran mennek a tigris felé:

Bori a hős itt épp puszta kézzel akarja megragadni a tigrist

Ezt a tervét Lucának is elmondja:

A terv sikerül, szőrén üli meg a tigrist :D


Megnéztük a 3 kistigrist is, kettő aktívan játszott, a harmadik viszont egy sarokban szundikált :)


Természetesen a tengerimalacokat is megcsodáltuk (elég hosszasan :D)



Lajhárt lestünk, Luca még meg is simogatta :)




A kihagyhatatlan pandagolás és közös kép:


Krokodilvadászok:



Békavadász :D:D


Már bőven alvásidő volt, ezért bátorkodtam közölni Borival, hogy ideje aludni és ledöntöttem a kocsit.... olyan balhét rendezett, hogy az egész állatkert zengett. Időhúzás gyanánt még azt is kitalálta, hogy a kacsákat még nem nézte meg eléggé.... így még néztük őket egy darabig.


Sehogy sem akart elaludni, végül csak úgy sikerült, hogy kivettem a kocsiból, ledöntöttem, és úgy tettem vissza.. hiába no, a megszokás nagy úr :D:D

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó program volt, jók a képek is!
    Ezek a Borik... Mintha csak az én lányomról írtál volna! :D

    VálaszTörlés