2012. március 14., szerda

Március

3-án és 4-én Borki és Zsombor kihasználták a jó időt és kivonultak a játszótérre és a teknősbékához :) Természetesen bodobácsokat is néztek hosszasan, ez sosem maradhat ki a programból, Borki kedvencei a szerinte dobodácsok :)








5-én legózással indult a nap (bár ezt minden napra leírhatnám, hiszen az esetek 98%-ban így indul a napunk :D (itt éppen cukin mosolyog, hogy majd Zsombor örüljön a cuki képeknek :D:D)


13-án hatalmas dolog történt az életünkben: Borki sírás nélkül kivárta a lábköröm vágást, élete első ilyen körömvágása volt :)
A kezéről mindig engedi, de a lábfejét nem lehetett már születése óta megfogni ordítás nélkül.. vágás után boldogan kiabált Zsombornak, hogy engedtem papa lábamról is, nem sírtam! :)

A hosszú hétvégét kihasználva hosszú-hosszú órákat töltöttek kint a szabadban :) pénteken a környéken barangoltak, szombaton a Corvinus Arborétumában, vasárnap pedig a Feneketlen tónál jártak :) utóbbi két programra kocsival mentek, így jutott egy kis délutáni alvás is hazafelé :D egészen máshogy alakultak így az esték, Borki kisimult volt és szófogadó :D
Mindeközben én veszettül lesikáltam mindent, hatalmas nagytakarítást végeztem, merthogy én ezen a hétvégén szülök és ragyogó lakást hagyjak itt a többieknek... haha, kár volt úgy sietni :D

19-én voltam a 3. nst-n, aztán volt még uh és a dokival is találkoztam... Bendi teljes mértékben jól érzi bent magát, vidáman lubickol, a doki szerint nem is kell őt siettetni, ráér még bőven... Csütörtökön újabb nst, aztán hétfőn nst + doki... úgy látszik, nekünk ilyen sokáig bent lakó gyerekek jutnak :) de ha Bendi is olyan cuki lesz, mint Borki, ám legyen :D

Éljen a tavasz, éljen a szép idő :) olyan jó, hogy nem kell ezer réteget magunkra erőltetni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése