2012. június 10., vasárnap

Májusi ez + az

Elsején kimentünk majálisozni a Semsey-be, béna kis majális volt, így elmentünk fagyizni és visszafelé játszótereztünk Borki kedvenc játszóterén. Bendi hamar megunta, így vele hazamentem, Borki és Zsombor pedig még maradt egy darabig.






Délután így pihent Bendi Zsomboron :)



4:


6-án próbáltam róluk néhány jó képet csinálni, nem sok sikerrel :D





Egyszerre ásítottak, jelezve, hogy nagyon unalmas ez a program :D


8:




12: a két pasi :)



14-én kötelező csípőszűrésre vittem Bendit, minden rendben :) babakocsiban vittem, ott kicsit lázadozott, de utána elaludt, még arra is volt időnk, hogy pocsolyázzunk egyet Borkival :)




Videó a tócsázásról

16:




17:





19:


20-án felkerekedtünk és elmentünk a Vadasparkba







Puci Bendi :)


22:
Először aludt el EGYEDÜL a játszószőnyegen :) igaz csak pár perc volt :D


Így nagyon szeret aludni:




25:
Reggeli alvás


vigyor és fityisz


Piacoztunk egy nagyot, hazafelé megálltunk a szökőkútnál :)







1 megjegyzés:

  1. gyönyörűek :)

    Hanna is legjobban a mellkasomon szeret aludni és én is imádom mert hozzá tudok bújni a selymes hajához és imásom az illatát.

    VálaszTörlés