2012. szeptember 19., szerda

Bendi dolgai

Nyár elején írtam utoljára... fejben persze nagyon sok bejegyzés elkészült, de leírni sosincs időm. Szokás szerint utólag minden be lesz pótolva, de most amíg még emlékszem gyorsan leírom Bendi főbb dolgait :)


Április 23-án, azaz egy hónapos korában nevetett ránk
Július 24-én, 4 hósan és 1 naposan hasról hátra fordult és kúszott
Július 25-én, 4 hósan és 2 naposan hátról hasra fordult.
Augusztus 27-én, 5 hósan és 4 naposan  négykézlábra állt
Szeptember 3-án, 5 hósan és 11 naposan négykézlábból kutyázni kezdett :)
Szeptember 5 óta ülve utazik csak a babakocsiban, ha ledöntöm, sír, mert úgy nem látja a világot :D
Szeptember 10-én, 5 hósan és 18 naposan négykézlábból felült.
Szeptember 28-án mászni kezdett. Eddig is volt egy-két ütem mászás, de innentől számítom hivatalosan... innentől viszont nagyon :D simán kimászik a szobából és átmászik a másik szobába :D nagyon peckesen emeli a kezeit :) olyan cuki, közben morgolódik és magyaráz, mint valami kis oroszlán
Kúszik, pörög, forog, kutyázik, mindenhova eljut már, főleg oda, ahova nem lenne szabad Neki... :D
Imád tiltott dolgokat megkóstolni, pl. vezetékek, papucsok...


Szeptember 8-án kapott először enni, kb. 2-3 kiskanál almát nyammogott be, de nem volt túl lelkes.



Szeptember 9-én nem kért az almából, 10-én kimaradt a ht, 11-én barackot kapott, az sem nyerte el a tetszését, utána két napig rizspelyhet evett, az nagyon tetszett neki :) Most már szívesen eszi az almás és a barackos rizspelyhet is, 80 gramm az adagja :) Ma pedig sütőtök lesz a menü.


Bendi egyébként egy végtelenül barátságos, nyugodt, jó természetű kis figura, aki mindig alkalmazkodik a körülményekhez. Borkára úgy néz mindig, mint valami csodára (az is :) ), a legnagyobb sírást is rögtön befejezi, ha meghallja Borkit. Ha a nővére nevet, akkor ő is kacagásba kezd.  Hihetetlenül jó érzés látni, hogy Borki is nagyon szereti Bendit :)

Röviden ennyi, képek később

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése