2013. március 5., kedd

Évzáró teszt

Ez már ezer éve itt várakozik piszkozatként....

És íme a hagyományos kérdőív, Timitől másoltam. 

Mi olyat tettél 2012-ben, amit eddig még soha?
Szültem :)

Betartottad az újévi fogadalmaidat? Fogadsz valamit 2013-ra?
Nem teljesen, pl elkezdtem fogyni, de a maradék 2013-ra maradt... Fogadok, majd 2014 elején a következő kérdőívben leírom, hogy mit.

Született valakinek gyereke a környezetedben?
 
Igen,sokaknak :)

Halt meg valaki, aki közel állt hozzád?
 
Igazán közeli szerencsére idén nem.

Milyen országban jártál 2012-ben?
 
Idén nem utaztunk külföldre

Mit szeretnél 2013-ban, ami hiányzott 2012-ben?
Csendet, nyugalmat, pár kilót mínuszban, hátfájás mentes mindennapokat 

Melyik 2012-es dátum marad örökre az emlékezetedben?
 
március 23.

Mi volt a legnagyobb sikered 2012-ben?
 
A sima, könnyű szülés és végre megy a horgolás is :D
Mi volt a legnagyobb kudarcod?  
Ilyen most nem jut eszembe...

Volt komoly betegséged vagy sérülésed?
Nem volt
 
Mi volt a legjobb dolog, amit vásároltál?
Horgolótű

Kinek a viselkedése érdemel elismerést?
Borka
 
Kinek a viselkedése háborított fel?

...

Mire ment el a legtöbb pénzed?
Szokás szerint a gyerekekre :D
  
Mi az, amitől nagyon-nagyon izgatott lettél?
A fájások március 22-én este

Melyik dal fog 2012-re emlékeztetni?
 
Nem tudok egy dalt kiemelni. 
 
Tavaly ilyenkorhoz képest...
boldogabb vagy szomorúbb vagy? 
Boldogabb (és fáradtabb :D)
Híztál vagy fogytál?
Fogytam 18 kilót, mondjuk tavaly ilyenkor 7 hónapos terhes voltam :D
Gazdagabb vagy szegényebb vagy? 
Talán szegényebb, de élményben, csodában gazdagabb :)
Mit szerettél volna többet csinálni?
Horgolni
Miből lett volna jobb kevesebbet csinálni?  
Kapkodás
Hogy töltötted a karácsonyt?
Kb. úgy mint minden évben, csak egy gyerekkel többel :)

Mi volt a legjobb könyv, amit idén olvastál?   
Szülés, ahol én irányítok (és valamelyik Stephen King könyvet olvastam még év elején
 ..)
Mi az, amit kértél és meg is kaptad?
Szerencsés vagyok, sok mindent tudnék ide írni :)

Mi az, amit kértél, de nem kaptad meg?

Csend és nyugalom :D

Mi volt a kedvenc 2012-es filmed?
  

nem hiszem, hogy láttam 2012-es filmet :D

Hány éves lettél az idén?
30

Mi az az egy dolog, amitől sokkal jobb lett volna az éved?
 

Ennél jobb már csak a lottó ötöstől lehetne :)

Hogy írnád le az öltözködési stílusodat ebben az évben? 
Sportos, kényelmes
Ki hiányzott a legjobban?  
A nagymamám

Ki volt a legszuperebb ember, akit idén ismertél meg?
Kondor Kata, a szülésznőm


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése