2010. június 10., csütörtök

Láz

Tegnap délutánra Borcsi belázasodott, nettó 37,4 volt neki. Átsétáltunk Julcsiékhoz a tortával, picit beszélgettünk, aztán haza sétáltunk. Ennyi levegő kellett azért, egész nap bent kuksoltunk a házban a meleg miatt.
Ránézett Julcsira és intett, valamint mondta hozzá,hogy pá-pá :) most mondta először az integetéssel együtt :)

Hazaérve már nettó 38 volt, adtam neki Nurofent és evett zabpelyhet, amihez ivott vizet. Ügyesen issza már a sportkupakosból :)

Este 21:10-kor már aludt és 4:25-kor kelt először. Homloklázmérővel mértem meg neki (ami egyébként mindig kevesebbet mér) és nettó 38,4 volt :( Ismét kapott Nurofent és hosszan szopizott, azóta is alszik. Ha továbbra is lázas, kap kúpot.

Sajnos bruttó 39,9-cel ébredt, kapott germicidet, ez szerencsére levitte neki a lázát. Délelőtt elmentünk a gyerekorvoshoz, nem lettünk sokkal okosabbak :( Elküldte Borit vizeletvizsgálatra, hogy kizárjuk a fertőzést. Hazafelé vettünk tasakot és otthon szorgalmasan elkezdtük gyűjteni a pisit.... csak vártam, csak vártam.... aztán egy óvatlan pillanatban megérkezett a pisi... az baj csak az volt, hogy a nagy része az ölemben lévő párnán landolt és nem a gyűjtő tasakban :)
Elszaladtam vele a laborba, aztán siettem haza Borihoz.
Délutánra meglett az eredmény, minden negatív lett szerencsére.
A láza újra felment és vizes borogatás + germicid ellenére sem csökkent, ezért este hűtőfürdőztük (amitől sírt) és kapott germicidet. Így reggelre lement a láza.
Szombaton nem is lázasodott be, csak estére lett hőemelkedése, a nurofen elég volt, ma már semmi baja, csak a halvány pöttyökből lettek vörös foltok.
Holnap ismét elmegyünk a gyerekorvoshoz, hátha mond valami okosat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése