2011. június 14., kedd

Fogorvosnál jártunk

Mivel Borki a hazaindulás előtti napon sikeresen letört a fogából egy pici darabot (belátom nehéz egyszerre toporzékolva csapkodva ordítani és lépni párat...), így elmentünk a fogorvoshoz.
A kerületi gyerekrendelőt kerestük fel, gondoltam csak megmutatjuk, aztán ha kell valamit csinálni, majd ott eldöntöm, hogy engedem-e. Az új rendelő fent van az emeleten, ahova egy hosszú lépcsősor vezet (köszi önkormányzat, hogy ekkora eszetek van.... legközelebb felhívom a drágalátos polgármestert, hogy ugyan ruccanjon már oda és cipelje már fel a babakocsit Borkival együtt...). Mindegy, bírom én a strapát :D Nem kellett sokat várnunk, már be is jutottunk, köszönés helyett megkérdezte az asszisztens bunkó hangon, hogy jár-e bölcsibe Bori, mondtam, hogy nem, mire odamotyogta a fogorvosnak, hogy imádom az ilyet... bocs, hogy nem adom be a borzalmas kerületi bölcsik egyikébe sem.....
Na mindegy, túlléptem a dolgon, gondoltam mégsem ordítom le a fejét a vizsgálat előtt. Kérdezi akkor hova tartozunk? Nem értettem mit akar ezzel, de végül kiderült. A fogorvosok is körzetekre vannak osztva és mi egy másik fogorvoshoz tartozunk, persze telefonon erről egy szót sem szóltak és az önkormányzat honlapján sincs erről semmi. Sőt a mi körzetes fogorvosunk neve nincs is a honlapon feltüntetve. Mondtam ezt az asszisztensnek, mire ő felháborodva: de hát ki van írva az ajtóra.... mondom jó, majd legközelebb idejövök és felcipelem a gyereket a lépcsőn csak azért, hogy elolvassam.... Az asszisztens nagy kegyesen azt mondta, hogy jó, most az egyszer jöhetnek ide is. (azt inkább nem írom le, mit gondoltam...).
Szerencsére nem csiszoltak a fogából (bár ezt itt nem is engedtem volna), csak beecsetelték az ínyét. Ügyes volt, nem nagyon sírt, azt is csak azért, mert idegenek hozzáértek.
Egy szó mint száz, magán gyerekfogorvost keresek.
Egyébként a fogorvos mondta, hogy most fél óráig nem ehet, nem ihat Borki, ő erre mondta is gyorsan olyan jajj mekkora butaságokat beszélsz fogorvos néni hangsúllyal, hogy neeeeeeeeeeeeeeeem :D:D:D

Hazafelé beugrottunk az egyik játszótérre hintázni és kavicsozni időhúzás céljából főleg, mert ha rögtön hazamentünk volna, akkor rögötn ráveti magát az ennivalókra :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése