2011. október 27., csütörtök

Októberi elmaradás

Íme az október képekben:

3-án szép idő volt, ezt kihasználtuk és szedtünk még egy adag gesztenyét :)



Utána anyuékhoz mentünk. Kiültek az ablakba cinkéket nézni, de a madárles féktelen mulatozásba és orrpuszilásba fulladt :)


4-én a gyerekorvosnál kezdtünk, két éves státuszra kellett mennünk, ahol 11,5 kg-nak valamint 83,5 cm-nek mérték Borsót. Megkapta a bárányhimlő elleni oltás első részletét is. Utána anyuékhoz mentünk, ahol lazított kicsit és babát pesztrált.



Szerdán és csütörtökön volt egy pici hőemelkedése, gondoltam az oltás miatt. 7-én viszont úgy ébredt, hogy azonnal kihívtam a gyerekorvost. Nyúzott volt, tiszta takony, nátha, rosszkedvű. Hosszú-hosszú idő után előkerült az orrszívó is, amit az első napon nagyon rosszul viselt, ordított és le kellett fogni úgy küzdött ellene, aztán belátta, hogy ez az a dolog, ami nem is olyan vészes, így szombaton már ügyesen ücsörgött és viszonylag halkan tűrte. A hét elején pedig már magától kérte, hogy porszívózzuk ki a nóziját. Szerencsére hamar elmúlt a betegség :)
Mivel ki nem mehettünk, így előkerült a Lucuséktól kapott sátor, ahol onnantól kezdve napokig ültünk, ott ettünk, ott játszottunk :)

8-án így sátraztak és így nézték-hallgatták a gyerekdalokat és mondókákat :)




9-én is sátraztak:



10-én is sátrazás volt :D


13-án kimozdultunk és átmentünk anyuékhoz.
Bilibe kakilás, vagyis csak próba, ugyanis annyira belemerült az ablak-zsiráf olvasásba, hogy a kakilást elfelejtette :D


20-i sátrazás-uzsizás-olvasás :)




21: az imádott Papával és az imádott sapkával :)




tiszta kisLuca :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése