2012. január 10., kedd

Bori névnap

Idén (mármint tavaly, csak nagyon elmaradtam a blogolással :D) megkavartuk a Bori névnapozást és a télapózást, mert 3-4 volt a szombat, vasárnap és szerettem volna, ha Zsombor is látja mit szól a télapó ajándékokhoz Borki (hétköznap még alszik, amikor Zsombor már munkába indul)... ezért 3-án jött a télapó, 4-én tartottuk a családi Bori névnapozást és következő héten a hármasban névnapozást.

Nagyit és Borkit is megünnepeltük :)
izgalmas nap volt, főleg a süti miatt, ugyanis már elkészültem a somlói tortával, már csak át kellett volna tenni egy szép tálra, amikor levertem és szétplaccsant a földön.... Zsombor gyorsan eldobott a közértig, megvettem a hozzávalókat újra (de most nem főzött krémes lett, hanem sima pudingos...) és Borkival együtt megcsináltuk újra... azt gondoltam, hogy ez lehetetlen küldetés, de végül időre elkészült a süti és Borki is jól érezte magát, lisztet "főzött" a szőnyegen... (= ez egy mindent ismétlő nap, a porszívózást is ismételhettem :D)





A két ünnepelt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése