2012. január 10., kedd

Karácsony

24-én jött Nagyi, Évi dédi és Anyuék is karácsonyi vacsira :)

Délelőtt még laza ruhában nyomult, és nagyon-nagyon örült minden ajándéknak (szokásos zavarban levős, topogós, mosolygós volt :) )
Kaptunk Zsombortól süti reggelit is, talán annak örült Borki is a legjobban :D





dörzsölős mini-Luca :)



Mire megérkezett mindenki, Borki is átöltözött karácsonyi KÉK ünneplő ruhába:



Nagyon jó lehetett egész évben, mert rengeteg ajándékot kapott, még felsorolni sem tudom :D

25-én jöttek Juditék, ha jól számolom 17-en voltunk :)

27-én mentünk Anyuékhoz, hogy Lucusékkal is ünnepeljünk egyet (naná, hogy a kék ünneplőben, csoda, hogy még egyben van a ruha, minden este mostam, hogy másnapra megszáradjon :D) :)
Bence levette a lábáról Borkit, aki még egy ölelésbe is belement :D (az első ölelés, amit egy másik gyerektől kap, ráadásul örült neki, nem sírt utána :D)




Úgy kifáradt a több napos karácsonyi ünnepléstől, hogy hazafelé elaludt a babakocsiban :)



30-án amíg főztem és takarítottam, bevitt pár dolgot a szobába a babáknak....

Utána ezekből kiválasztotta a legszükségesebbeket és átvitte a saját szobájába...


31-én haaaaaaaaaaatalmas szilveszteri buli volt nálunk :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése