2010. február 3., szerda

2009. december

1: újabb oltás :(
Reggel már indulni kellett volna de Bori úgy döntött, hogy ma humor herold lesz és amikor lehajoltam, hogy elővegyek egy tiszta pelust, akkor nagy pukizások közepette összepisilt mindent és frankón röhögött rajta.... persze már a szép orvoshoz menős ruha volt rajta, az is elázott, meg a háta, meg a haja, meg a pólóm, meg a pelenkázó lap, sőt még a szőnyegre is jutott... gyorsan lefürdettem, új ruhát adtam rá, és rohamtempóban végignyargaltam vele az úton, hogy ne késsünk el.
Időben odaértünk szerencsére, Bori nagyon vidám volt, vigyorgott Gabira és mohón megitta a rota vírus elleni szert :)
5200 gramm és 61 centi (5 hét alatt 4 centit nőtt és megvan a heti 150 grammos hízás)
Szegénykém nagyon ordított már attól, hogy az asszisztens lefogta a lábát, aztán amikor megszúrták akkor egész sötét lilává vált a kis arca és beindult a lááááááááááááá, láááááááááááááááá, lálááááááááááááááá... :(
Viszont ahogy beraktam a kocsiba elaludt (lebiggyesztett szájjal), hazaértünk felhoztam, levettem a ruháit, betettem az ágyba és észre sem vette, úgy beájult....
Estére már hőemelkedése volt, ezért adtam neki egy fél kúpot, nagyon sírt tőle :(

2:


4:



6: Boldog Télapót!




7-9:




11:

alvás a babakocsiban:


18:
képnézegetés a Papával

19:


23:
nagyon gyorsan teltek a napok, persze utolsó pillanatban kellett rohangálni az ajándékok után...

24-25:
Bori egyértelműen utálta az első karácsonyát, sokat sírt, félt a sok ismerőstől, rokontól.



26:
csini ruciban

30:




31:



Éjszaka Zsombor altatta Borit, én kidőltem valamikor fél12 körül. Szinte feküdt a fején, mert olyan hangosan petárdáztak :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése