2010. február 3., szerda

2009. november

1-jén egész nap nem aludt, érdekes volt így a nap. Kidöglöttem rendesen :D
volt békaevés: , amitől kifáradt, de nem aludt el mégsem:
Aztán volt, nagy elefánt lebirkózás: és kis elefánt lebirkózás is:




Márpedig az én gyerekem nem fog cumizni! Mondogattam ezt teljes meggyőződéssel amikor még pocakos voltam. Akkor még el is hittem, hogy tartjuk majd magunkat az elveinkhez... azóta van már 8 féle cumija. NO COMMENT :D
Viszont nem csak a cumi került elő, hanem az orrszívó is. Remegő térdekkel és kezekkel beüzemeltük a porszívót, fel voltunk készülve a világ legnagyobb ordítására, erre Bori teljes nyugalommal feküdt, még mosolygott is.

2-án így aludt a játszószőnyegén: majd rövid szundikálás után folytatódott a játék:

4-én álmában elkirándult kissé: :)
Indulááááááááááááááááás sétálni:

6:
Nézem ezeket a halakat, de nem értem, hogy miért pörögnek állandóan itt a fejem fölött:

hééé ne pörögjetek már:
nem értitek? elég volt!

7-én mindkettőnkre ránevetett egyszer-egyszer mindenféle körítés nélkül :)

8-án volt Zsombor névnapja, Bori stílusosan köszöntötte fel:


A napok az evés-alvás-nyűglődés-séta jegyében telnek.
9-én megalkottuk az abszolút kombi kiságyat:

Apa és lánya:
Micsoda kitámasztás: :)

Imádom ezt a képet:

Alvás:

14-én megvolt Bori első igazi hányása :( Szegénykém aludt utána 3 órát egyhuzamban.

15-én jöttek a csajok látogatóba! Annyira hiányoztak már, nagyon jó volt végre látni őket :)
Köszönjük a sok szép meglepit :)


16: voltunk csípőszűrésen, minden oké. A többi gyerek ordított, Bori csak nézelődött, aztán amikor a doktornő vizsgálta, forgatta, tornáztatta, akkorákat nyögött, mint valami reumás öregasszony :D

Ez már a harmadik este, hogy alvás helyett tornázik. Felnyomja magát alkartámaszba és félálomban így küzd... Mivel a gyerekek mindent kinőnek, bíztam benne, hogy ezt is ki fogja nőni.

Infacol helyett Gripe watert kapott, de nem volt jó az sem :(
Továbbra is nagy sláger a tornázás alvás helyett, de már nem csak este hanem délelőtt is.

Egyre többször mondja azt, hogy heö. Biztosan azt gyakorolja, hogy halőr, csak még nem megy 100 százalékosan :)

Nagggggyon vagány:




22-én reggel pelenkázás közben többször is azt mondta, hogy gö és ezen mosolygott.

26-án séta után hazafelé vettünk 3-as pelust.




29-én újabb gyöngyszemmel gyarapodott a szókincse, mégpedig azzal, hogy JÁJÁ!

Tudományos kutatás:

Pelenkázás után:


Úgy aludt el a játszószőnyegen, hogy közben csodálta magát a tükörben:



Pici ébredezés után úgy döntött, hogy még a pelussal is szundít egyet


Szundi és tudományos kutatás :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése