2011. május 17., kedd

A nagy kaland - IV. rész

Szóval a macikereső délután nagyon jól sikerült, és jól el is húzódott... 3 és fél órán keresztül kutyagoltunk a városban, vagyis csak én, Borki kényelmesen ücsörgött a babakocsiban :D
Megtaláltuk a dm-et is, és itt jegyzem meg halkan... vagyis egy frászt, hangosan és követelve: ILYEN DM LEGYEN ITTHON IS!!!!! Szuper jó baba termékek és baba ételek vannak (de már a közértben is azt tapasztaltam, hogy az otthon is kapható márkákból sokkal kevesebb dolog van, mint itt).
Némi belvárosi hangulat:



Nagyon sokan járnak bicajjal, a gyerekeket meg ilyen kis utánfutóban szállítják, amit -eddig ezt nem is tudtam - át lehet alakítani "babakocsivá".

Miután a sétálóutcában lévő összes macit felkerestük és lefényképeztük, elindultunk a játszótér felé. Borki vidáman csúszdázott, körbebicajozott és hintázott is.


Ez a játszótér melletti ovi:

Miután kijátszótereztük magunkat, megnéztük, hogy kint vannak-e a kecskék:


Egyébként a főutcához több út is levezet:
Egy nagyon meredek, ámde végig betonozott út:




Ebből kb. féltávnál elágazik egy erdei kanyargós, szintén meredek út, de ugyanoda visz le (a fagyizóhoz) és az alsó része már ennek az útnak is betonozott:

Ezt látjuk a beton útról lenézve az erdei út aljára:

Ezt az erdei út alján állva:


Ezt az erdei út aljáról felnézve a beton útra:


Az erdei út mentén van egy kis patak, több kis híddal:


Kerülővel, az egyetem területén áthaladva (kanyarogva) is le lehet jutni (erre jöttünk hazafelé, mert azt hittem, hogy nem annyira meredek, de tévedtem :D )
Ez csak két kép, mert lemerült a fényképező, de ezret is tudnék csinálni, olyan nagy az egyetem területe.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek a képek! Szép helyeken jártok! A játszóterezős Borki édes! A macik pedig nem tudom mi célt szolgálnak, de jópofák :D

    VálaszTörlés