2011. május 22., vasárnap

A nagy kaland - VIII. rész

Irány Konstanz!

Reggel Borki és Zsombor virágokat szimatoltak és sétáltak a kertben

addig a maradék cuccokat is összepakoltam. Nagy nehezen betuszkoltunk mindent a kocsiba (hogy hogy sokszorozódott meg a csomagjaink száma az rejtély... :D ) és elindultunk Konstanzba.
Még a kocsiból lefényképeztem egy macit (több macis kép nem lesz ígérem)

Bori az út elején jól elbarkácsolt, pakolászta a játékait, aztán összeomlott a rendszer és már semmi sem volt jó.... végre találtunk egy benzinkutat, ott megebédeltünk és újra kocsiba ültünk bízva abban, hogy elalszik... de nem tette :) Ebéd után még egy picit játszott egy koszos bicikli tárolóval (fehér harisnyában....)



Hamar elértük Meersburgot, ahol kompra szálltunk (szinte várni sem kellett, olyan sűrűn jár) és átkompoztunk Konstanzba, innen már csak pár percet kellet autózni a szállásig. Nagyon kedves középkorú házaspár vár minket (ők a felső szinten laknak).
Borki azonnal birtokba vette a nagy doboz legót és a csomagok között vidám játékba kezdett :)

Már 3 óra volt mire el lehetett vele indulni egy alvós sétára. Zsombor vitte sétálni, én pedig kipakoltam, elrendeztem a cuccokat.
Nagyon szép a ház és a kert is (bár abszolút átláthatatlan, hogy melyik kertrész kié...), egy problémánk volt, de úgy tűnik megoldottuk: a sötétítő... azaz a sötétítő hiánya. Ugyanis nagy üvegajtók vannak rolóval, ami kb. semmit sem ér, de varrtam fület a pokrócokra, amit így fel tudunk éjszakára akasztani az ajtókra :D

1 megjegyzés: