2011. május 19., csütörtök

A nagy kaland - VI. rész

A nehéz éjszaka után Borki fél 10-ig aludt. Utána elkészülődtünk és bementünk a városba, Zsombor addig órát tartott.
Vettünk citromot (amit németül kértem :D) és megkerestük a mekit is (amihez angolul kértem totál magabiztosan útbaigazítást :D). A freisingi vasútállomás büféje gyakorlatilag a meki, nagyon aranyos kis kuckó, de csak pár féle szendvicset tartanak, üdítőt, krumplit, shake-et.
Az eladó hölgy németül kérdezte, hogy ott fogyasztjuk-e vagy elvisszük, én meg félhangosan mondtam magamnak, hogy mi is az az elvinni... erre a hölgy: elviszi? hát miért nem ezzel kezdte :D:D szóval még egy magyarral találkoztunk :)
A városban találtunk még egy macit :) ő a 40. szóval még elég sokat nem találtunk meg.







Délután Zsombor sétált Borkival egy nagyot, aludt is a friss levegőn :) utána pedig kavicsoztak egyet. Ezek után sétáltam Borkival és még utoljára lefényképeztük a parkot és a környéket.








A parkból rálátni a müncheni repülőtérre és Freising egy részére:





A park:






Lesétáltunk a labirintushoz is:



2 megjegyzés:

  1. A Hundertwasser medvét hozzátok haza nekem légyszi! :) Borki édes a virágok között, ez a park pedig milyen magasan van! Nagyon jó a kilátás!

    VálaszTörlés
  2. Olyan gyönyörű ez a sok zöld!

    VálaszTörlés