2011. szeptember 11., vasárnap

Hajpánt

Reggeli "csend"élet 5-én:


Kb. így nézett ki ez a reggel (is): felültettem a pelenkázóra Borkit (azokon a napokon, amikor sietünk, itt reggelizik, így nem kezd bele hatalmas játékokba...), ő mutatta, hogy a szőnyegen együnk.. oké, lecincáltam a pelenkázóról, odacipeltem a szőnyegre, én meg leültem a dobogó szélére... ő mondta, hogy így nem jó, üljek én is a szőnyegre... oké felküzdöttem magam, erre mutatta, hogy a könyvek a pelenkázón maradtak... oké felkászálódtam, odavittem a könyveket, leültem a szőnyegre... erre Bori: ajjaj baba.. .azaz a babák a pelenkázón maradtak (ugyanis ott szoktak aludni)... oké újra mozgásba lendítettem magam és hoztam a babákat.. mondanom sem kell, hogy amint leültem, jött a következő ajajj.. így inkább odavittem minden mozdíthatót a pelenkázó környékéről egy körben :D:D Gyorsabb lett volna, ha az etetőszékben eszik...

Miután belakmároztunk a finom almából, elindultunk anyuékhoz (mondhatnám, hogy szokásos hétköznapi nap)... ámde Borsó megtalálta a hajpántomat (ami véletlenül keveredett mosás után a zoknis fiókjába), nagyon megörült neki, nem is volt hajlandó sapkát felvenni, ebben jött egész úton...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése