2011. szeptember 12., hétfő

Rozs, alias Pombear

9-én voltam a 12. heti uh-on, minden a legnagyobb rendben van Rozzsal, aki közben Pombear lett, merthogy a videón, amikor 4D-re váltott a szonográfus, abszolút pombear mackó alakja volt :D

Magzatok száma: 1... most már papírom is van róla :D:D
Orrcsont látható
nyaki redő: 1,5 mm
ülőmagasság: 63 mm
fej átmérője: 21 m
fej körfogat: 74 mm
has körfogat: 60 mm
combcsont hossza: 10 mm
becsült súly: 66 gramm

Teljesen egészséges, ficergett-mocorgott. Pont annyira utálta az uh-ot, mint annó Borki, de nagy nehezen azért lemérték :) Még bokszolt is az uh fej felé :D
Amikor megláttam az volt az első gondolatom, hogy kislány... na kíváncsi vagyok :D

Két sztárfotó Róla :)


és egy ráadás 13+0-ás pocakfotó

4 megjegyzés:

  1. Gratulálok az uh-hoz! Te pedig nagyon csini vagy, és a pocaktól eltekintve mintha fogytál volna :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok, és örülök, hogy minden rendben! :)
    A magzatok számát tényleg külön kiemelték? Ezt mindig szokták? Bocsi a hülye kérdésért, csak hát én ezt nem tudhatom. :D Nekem mindig megszámolták őket. :)
    Igaza van Timinek, nagyon csinos kismama vagy! :)
    Kislányt szeretnél újra?

    VálaszTörlés
  3. Édes! :) Te meg nagyon csinos vagy!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon csini kismama vagy! Gratulálok Pombearhoz :)

    VálaszTörlés