2011. szeptember 12., hétfő

A nagy gesztenyézés projekt

Csodaszép napsütéses őszi nap volt a tegnapi, ezért ismét felkerekedtünk :) Borki nagyon lelkes volt, még a kosarát is hozta, hogy abba tudja szedni a színes faleveleket és a gesztenyét.




ez szép gesztenye: ez nem szép gesztenye:







Ásítani bizony így illik:


Mókás arcot vágni pedig így:




Elkezdett fújni a szél és csak úgy hullott körülöttünk a sok gesztenye... jobbnak láttuk, ha inkább átmegyünk a játszótérre - a kosarunk úgyis tele volt már :)
A játszótér egyetlen árnyékos része az egyik babahinta volt, ezért hosszas hintázás következett, közben megette az almát is amit vittünk magunkkal.


Ezek után hazasétáltunk és ebédeltünk picit, utána elsétáltunk a közértbe. A kiskosarat oda is hozta magával - persze a gesztenyék és falevelek nélkül - és vett is bele egy csomag puffasztott búzát Borki és abban hozta haza :)
Vásárlás közben mondtam Borinak, hogy menjünk csak visszafelé a tejfölökhöz... erre elkezdett hátrafelé lépkedni :D:D már megint az az áldott jó, szófogadó kislánykám :D:D

Aztán amikor a pékség részhez értünk, mondtam, hogy várjon meg, hozok kiflit. Elfordultam, bepakoltam a kifliket a zacskóba és mire visszafordultam már egy hatalmas sajtos stanglinak adott puszikat és áhítattal csodálta :D:D
Hazaérve nem is volt hajlandó rendes ebédet enni, a sajtos stanglit kérte sonkával :D





így ad puszit csodálata tárgyának :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése