2011. szeptember 11., vasárnap

Játszóház

Csütörtök kora este játszóházban jártunk Lilivel, Julcsival, Jankával és Nonival.
Borki magához képest bátor volt, nyomult előre, bár ehhez sokban hozzájárult, hogy Lili valóban bátor, Borki pedig kíváncsi és ment utána, hogy láthassa mit csinál :D

Volt olyan libikóka, amit szülinapjára gondoltam neki, hintázott is rajta vidáman :)

Aztán betettük a sok labda közé a három manót, Lili mint egy kis izomember úgy mászott fel a nagy csúszdára és csúszott be vidáman a labdák közé. Janka is elvolt vidáman :)

Borki az elejét végigstresszelte, nem értette miért süllyed el és miért mozognak a labdák, legfőképpen pedig azt nem értette, hogy mi a jó fenéért kell neki itt lennie :D:D

Te jó ég, hogy kerülhettem ilyen helyzetbe???


Julcsi Téged azért továbbra is bírlak, tessék egy labda!


Ajjaj, süllyedek :(


Valaki húzzon ki!!!


aztán bemásztam én is hozzá, onnantól kezdve már tetszett neki, hangosan kacagott :)

Amikor kijöttünk, megkérdeztem, hogy jöjjünk máskor is Bori? bólogatott és mondta, hogy a Papa, tehát legközelebb hozzuk a Papát is :)



A többiekről nem teszek képet, nem szeretnek szerepelni, pedig nagyon jó képek készültek róluk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése