2012. április 12., csütörtök

Érzések

Tegnap délután Bendi elaludt, eredetileg az volt a tervem, hogy kinyúlok én is, de aztán ránéztem a nagy kupac vasalnivalóra és nekiláttam a vasalásnak.
Tulajdonképpen szeretek vasalni, kikapcsol és olyan jó közben mindenfélén gondolkodni :) Bendi néha belenevetgélt és bele"magyarázott" álmában a gondolataimba, de így csak még jobb volt :)
Még nagyon sok mindenről eszembe jut az utolsó pocakos nap, a szülés, a kórházi napok. Most például a száraz ruha kupac alján várakozott az a felső ami szülésnél volt rajtam. Eddig még nem vasaltam ki, mondván úgysem veszem fel. Most kivasaltam és elpakoltam a szekrény mélyére, amellé a felső mellé, ami Borki születésekor volt rajtam, ezt sem fogom már hordani, de ez is szép emlék marad :)
De ugyanígy eszembe juttatja a 23-át a pici pötty a karomon, ahova az infúzió volt bekötve, vagy Bendi fején a vérvétel helye. Szinte már nem is látszanak ezek a pöttyök, mégis képesek arra, hogy ilyen erős érzéseket keltsenek bennem :)
Illatok, hangok, érzések kavarognak, mégis olyan halványan tudok visszaemlékezni, pedig még csak három hét telt el.. vagy már?
Úgy szalad az idő...

1 megjegyzés: