2010. október 21., csütörtök

Az elmúlt napok

Sok minden történt az elmúlt napokban :)

Például 12-én ráesett Borki arcára egy marék szilva, de ő ezt egy percig sem bánta:



17-én a lekváros kenyér ugrott az arcára :)



A falatok után ügyesen mutatja, hogy nincs már a szájában, jöhet a következő :)


Pénteken CicaBélát apu elvitte a kozmetikushoz, mert már nagyon hosszú volt a szőre. Ilyenkor mindig altatja az állatorvos, különben nincs az a cicakozmetikus, aki le merné nyírni... de szerintem még a francia idegenlégiósok sem lennének elég tökös legények ehhez...
Borkinak sokkal jobban tetszik az új dizájn :) (a képek 20-án készültek)




A hétvégén alig láttam Borkit :( Szinte csak a szopik idején voltunk együtt, azon kívül Zsomborral, Klárival és Istvánnal játszott, sétált. Hiányzott nagyon, pedig itt volt tőlem pár méterre :) Viszont sikerült megírnom a szakdolgozatot végre... persze sok teendőm van még vele átolvasás, beköttetés, feltöltés az iskola honlapjára, leadás, stb., de a nagy munka már megvan :).
Héfőn (18-án) úgy döntöttem, hogy pihenőnapot tartok és csak Borkival fogok játszani. Délelőtt nagyot játszottunk, utána az alvásidejében kimentünk a piacra, ilyenkor mindig a Semsey parkon vágunk át, ami egy kis fás, füves terület csupán, de gyönyörűek a fák ilyenkor :)

Olyan jó volt nézni a békésen szuszogó arcát és sétálni vele a friss hűvös levegőn :) Már nagyon hiányzott ez az érzés. Ilyenkor megszűnik a világ, csak nézem hosszan az arcát, a kezecskéit, ahogy álmában morzsolgatja velük a takaró szélét :)
A piacnál lévő Főteret nemrég újították fel (pontosabban még mindig tartanak a felújítási munkák). Szerintem szép lett, fényképzetem árvácskákat és egy jópofa táblát.



Ha kérem Boritól, hogy mutassa meg a flexit, akkor rögtön mutogatja. Most éppen rajta volt (merthogy a flexi egy Winter Flexi feliratú mellény, amit mi nemes egyszerűséggel csak flexizünk), így egy ilyen képet tudtam csinálni a flexi mutató tudományáról :D

1 megjegyzés: