2010. október 2., szombat

Családi szülinapozás

Ma tartottuk a családi szülinapozást!

Itt volt a Nagyi (Borki dédije), Évi (Borki tiszteletbeli dédije), Jutka (Klári testvére), Georg (Klári sógora, Róki (Jutka és Gerog kutyája), és Anyukám, Apukám is. 11-en ültük tehát körbe az asztalt :)

Bori egy nagy sétából érkezett meg Istvánnal, amikor már mindenki itt volt, nagyon jól vette a hirtelen támadt tömeget, rögtön Anyum ölébe ült (bár ha jól sejtem, akkor nem önszántából :D)
Nézegette az ajándékokat, meg a rokonokat. Persze Rókit is megszemlélte, aki legyen ott, de azért mégse túl közel, most mégis jöjjön kicsit közelebb, most vigye arrébb valaki :D (általában az összes állattal így van, legyen az adott állat akár igazi, akár plüss).



Utána beültünk az étkezőbe az asztal köré és együtt megebédeltünk, Borki nem evett jól, nem volt türelme a kanalazáshoz, túl sok izgalmas dolog történt vele egyszerre :) A mai ebédet én főztem és nem Klári, ez érezhető is volt, de ettől függetlenül mindenki megdicsérte a menüt :D Azért azt leszögezném, hogy Klári finomabbakat tud :)
A menü: húsleves csigatésztával, laskagombával és hússal töltött sütőtök sajttal, rizs, tepsis újhagymás-zöldfűszeres krumpli, csirkemell falatok baconnal, valamint brokkolis-karfiolos felfújt.



Játszott picit a tortaevés előtt:





és áhítattal hallgatta a Dédit :)


Egyértelműen a torta volt számára a nap fénypontja, végre egy olyan ennivaló volt, amibe belenyúlhatott :D Mancsolta egy ideig, aztán áttettem az asztalra. Teljesen pánikba esett, hogy elvettem tőle a tortát :D de amikor elkezdtem neki adogatni a falatokat, akkor megnyugodott és jóízűen falta :) A piskótát Anyukám sütötte, a díszítés az én művem :D








Hosszú nap volt, türelmesen végigszülinapozta :) sokat ücsörgött az etetőszékben is, végül késő délutánra elfáradt és lepihent :)



Még sétáltak egyet kettesben Zsomborral. Így lett vége egy pici lány nagy bulijának :)

1 megjegyzés: