2010. október 5., kedd

Különös éjszaka volt...

... fények úsztak a Dunán... akarom mondani Borki szobájában, ugyanis 11-kor - szokásaitól erősen eltérve - rázendített és hiába próbáltam meg az eddig bevált összes altatási trükkömet bevetni, nem hatott egyik sem.
Éreztem, hogy ez nem szimpla "gyere be mama és simizd kicsit a hátamat, hogy jól aludjak" sírás, valami fájt neki, de azt nem tudtam eldönteni, hogy a foga vagy a pocija.
Végül úgy döntöttem, hogy kap egy kis nurofent, igen ám, de szokásaitól szintén erősen eltérve nem akarta megenni/inni. Vak sötétben próbáltam eltalálni a száját az adagolóval, de mivel teljesen elfordította a fejét - a baglyok kalapot emelhetnek neki - kénytelen voltam felkapcsolni a lámpát. Szerencsére nem zökkentette ki teljesen, szopi után még sírdogált egy picit, simogattam a hátát és nagy nehezen, de elaludt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése